Rekapitulace roku 2017 - nebyl jsi špatný!

Rok je pomalu u konce, po Vánocích...Upřímně, samozřejmě, že jsem si dala na dárcích záležet, snažila jsem se, aby se každý dárek byl osobitý. Ale tento rok jsem si poprvé uvědomila, že mi mnohem víc než na dárcích záleží na tom být s rodinou. Jako mladší jsem vnímala celý Štědrý den pouze ve znamení čekání na dárky od Ježíška. Mnozí z vás ale znají pocit, když se vaší rodiny dotkne během roku něco, co ji mohlo ohrozit (nemoc, autonehoda) najednou vám věci dojdou.

Svetr z BeChick.com


 Rok je relativně dlouhá doba. Děláte to také, že si o svátcích přemítáte, jaký ten rok vlastně byl?

Můj nebyl špatný, zvládla jsem ročníkovou práci, je super v ruce držet něco, co jsem sama napsala. Našla jsem si skvělou brigádu, ve které jsem poznala super lidi. Strávila fajn léto plné výletů a zážitků i zmatků. Na podzim jsem nastoupila do čtvrťáku a začala se více věnovat blogování. Těsně před mými devatenáctinami skončil můj 2,5 roku dlouhý vztah, do kterého jsem dávala skoro všechno, ale někdy prostě zjistíte, že máte každý jiné priority. Mám ale skvělé přátele a rodinu, kteří při mě stojí za každých okolností.




Chci tímhle článkem říct, že je dobré si rok zrekapitulovat a nakonec zjistíte, že i když jste se někdy měli vážně hrozně a viděli všechno černě, ne vždy to tak musí doopravdy být. Můj život se změnil, ale moje přední hodnoty zůstaly. Je důležité, se nejen na Štědrý den u štědrovečerní večeře, znovu sejít s těmi, kteří jsou pro vás tak důležití ve zdraví. 


Děkuji všem, kteří se jakkoliv podíleli na mém životě v roce 2017 ať už negativně nebo pozitivně, udělali jste ho takovým, jakým byl.

B.




Komentáře

  1. Ahojky, musím říct, že máš moc pěkný blog, líbil se mi článek na téma Berlín, každého prostě musí bavit zajímavá místa všude ve světě... Vzala jsem si odběr tvého blogu (jako Janina Pálková) a budu se těšit na další článek. Pokud koukneš ke mě budu ráda i za tvoje sledování :-) Měj se krásně a naviděnou u dalšího článku ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.