Olejíčková mini review II.


Konečně mám po maturitě! Články jsem během jara nepsala, bylo toho hodně škola, práce... Nastřádaly se mi za tu dobu nové olejíčky od mé oblíbené firmy Renovality. Jsem moc ráda, že jsem měla čas je důkladně vyzkoušet. Tyto nové se staly mými nejoblíbenějšími <3 krom Moringového, na ten prostě nedám dopustit. Před týdnem jsem četla, že plánují zase nové produkty, jeden z nich bude dokonce pro pejsky, což je hrozně super! Ráda podpořím tyto firmy "srdcovky" <3.

Malinový olejíček

Používám před opalováním. Má zajišťovat částečnou ochranu před slunečním zářením. Osobně se mi osvědčil i když jsem se zapomněla namazat (Znáte to, usnete na lehátku, s maturitními otázkami v ruce, samozřejmě:D) Zarudlou pokožku krásně zklidnil, má jemný malinový nádech (nic přeslazeného.) Určitě teď na léto doporučuji.


Okurkový olejíček

Tento olejíček otestovala moje ségra. Na jaře měla velké problémy s popraskáním rukou, často je měla popraskané i do krve. Obyčejné krémy na ruce ji dráždily a pálily. Zkusily jsme tedy tento regenerační okurkový olejíček, ranky zacelil během krátké doby (maximálně týden). Poté jsme začaly používat krém na ruce (přece jen, nejde mít pořád mastné ruce během všedního dne.)
Měl by mít příznivé účinky i na akné a zarudnutí kůže, ale ani jednu z těchto věcí neřeším. Když jsem viděla, jak zázračně uzdravil ségry ruce, tak věřím, že se bude super hodit i na další problémy.



Meruňkový olejíček

Meruňkáč je můj absolutní favorit, také už mi dochází. Používám ho denně! Mám problém, že mám často vysušenou pokožku v oblasti lýtek, skvěle funguje. Nádherně mi voní, lehká meruňková vůně. Velmi cením, že nezanechává pocit mastnoty, takže se s ním mažu ráno i večer.



Kávový olejíček

Tento olejíček je více aromatický (alespoň pro mě).  Zanechává úžasně jemnou pokožku. Maminka si ho přimíchává do svých domácích krémů, které se skládají převážně z těchto olejíčků. Kávový olej má anti-aging účinky, určitě je super ho zařadit mezi používané olejíčky. Tyto přírodní anti-aging přípravky bychom měli používat už po dvacítce!:)





Vyzkoušeli jste už Renovality olejíčky? Pokud ano, jaký? Doporučili byste mi nějaký?

B.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?