2/365


Vítám vás na mém blogu v novém roce!
Zprvu bych vám všem ráda popřála úspěšný rok 2017, hodně zdraví, lásky…
Tento rok jsem Silvestr pojala pohodově, obecně to pro mě není den, který má za úkol opít se do němoty. Někdo tento styl oslavy nového roku nepodporuje ale pro mně bylo nejdůležitější být s lidmi, které mám ráda. Byla jsem tedy v teple domova s mým přítelem, pizzou a filmy. Půlnoc jsme oslavili všichni společně s mojí a jeho rodinou. Nejvíce emotivní část kdy sotva udržím slzy je přesně půlnoc, všichni se objímají a přejí si jen to nejlepší do nového roku. Možná jsem citlivka, ale přijde mi to srdečné a plné upřímnosti. Pravděpodobně je to tím, že je to také jedna noc v roce, kdy všichni slavíme příchod něčeho nového a doufáme v pozitivní další rok života.
Na 31.12 je jen jedna věc, která má v mé hlavě rozpor a to jsou ohňostroje. Na jednu stranu ta úžasná světelná show, která je jednou do roka našla moje sympatie a na druhou stranu myslím na naše mazlíčky, kteří se v lepším případě jen bojí a v horším utíkají z domovů nebo umírají na následky vyděšení. Nechápu lidi, kteří je nechávají venku, i kdyby to byl velký pes tak to,že mu bude s vámi lépe za vytření podlahy stojí :). Moje rodina už pár let ohňostroj nedělá, ne za účelem nestrašení zvířat, přesto jsem za to ráda.
Nový rok je jen změna data, ale s naší psychikou a postoji k různým věcem dokáže udělat hodně. Líbí se nám začínat s „prázdným listem", dávno jsem ale překonala iluze o tom, že začnu pravidelně cvičit nebo přestanu jíst čokoládu. Dělám si jednoduchá předsevzetí, ze kterých budu mít radost, a nakopnou mně dělat víc.
Rok 2016 udělal důležitý zlom v mém životě a to byly mé 18. narozeniny a rozepsaní mého blogu.

Zkuste pro své sny udělat tento rok co nejvíce, malé krůčky doveďte k velkému úspěchu. Já budu pokračovat v psaní tohoto blogu a zlepšovat se v tom co mám ráda.

2017.
B.

P.S: Za fotky velké díky Hance Těšitelové! <3


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.