#UkazCoCtes


Ahoj!
Všimla jsem si na sociálních sítích hashtagu #UkazCoCtes který by měl mít záměr ukázat ostatním lidem knížky, které jsou podle vás skvělé. Tato výzva má tři témata:

1)Kniha co mě baví nejvíc za celou dobu, co čtu.
2)Kniha, kterou jsem četla naposledy a oslovila mě.
3)Knížka, kterou bych dala někomu jako dárek.

Jelikož já čtu hodně a myslím si, že tato výzva má smysl a zároveň můžete ostatním doporučit fajn knížky, tak proč se nezapojit?




Jako knihu, která mě baví nejvíc za dobu, co čtu bych označila Holčičku, která nechtěla vyrůst od Isabelle Caro, pokud máte rádi zajímavé autobiografie tak si ji určitě přečtěte.

Jak se stát Pařížankou určitě zařadím do kategorie ,, kniha kterou jsem četla naposledy a oslovila mě.'' Zároveň bych sem ráda ještě vtěsnila Girl Online on tour, přestože jsem v této knížce teprve na začátku a vážně mě baví!

V tom jakou knihu bych někomu věnovala jsem měla jasno, Velký Gatsby, patří mezi mé oblíbené knížky a myslím si, že by nikoho neurazila.


Tak toto byl můj příspěvek do výzvy #UkazCoCtes. Co čtete vy?

Komentáře

  1. Pěkný "příspěvek" :) Já momentálně čtu Hadrového panáka, ale u mě se to mění tak co dva dny :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?