Sunday Baking

Zdravím!
Dnes jsem se probudila celkem brzy a co je hezčího než se probudit do krásného slunečného, přesto mrazivého rána? Plán byl jasný, dnes se budu učit biologii. Prokrastinace mě ale stále přemáhala a z učení najednou bylo brouzdání po internetu a hledání receptů.
Co bych mohla zkusit? Nejraději peču cupcakes ale ty obyč co dělám, mě už moc nebaví a ráda zkouším nové věci. A potom mě z různých inspirací napadlo, co zkusit cupcakes s mandlovou moukou?

Na těsto:
1 a 1/4 hrnečku- hladké mouky
1/3 hrnečku- mandlové mouky
1/2 balíčku- prášku do pečiva
3/4 hrnečku- cukru krystal
1/2 hrnečku- rozpuštěné hery
2 vejce
1-2 lžičky -vanilkové aroma- extrakt 
1/2 hrnku-mléko
špetka soli

Nejdříve jsem si do jedné misky odměřila a nasypala mouku, prášek do pečiva a špetku soli.
Do druhé misky (tekuté) jsem dala cukr, rozpuštěnou a vychladlou heru, 2 vajíčka a vanilkový extrakt. Šlehala jsem asi 5 minut. Poté jsem začala přisypávat sypké suroviny z první misky a zároveň přilévala mléko. Mléka je možno dát více, mě osobně se stalo to, že těsto bylo příliš hutné a mléko poté přidávala ,,od oka''. Těsto jsem nalila do muffin formiček a nechala 30 minut péct při 180 stupních. Muffiny byly po upečení nadýchané a šlo vidět, že mandlová mouka udělá své, i na pohled byly vzhlednější než obyčejné muffiny.

Co na krém?
200g- tvarohu
1 zakysaná smetana
vanilkové aroma
80g moučkového cukru

Všechny suroviny jsem našlehala a nechala ztuhnout v ledničce. Poté jsem pomocí vykrajovátek na muffiny udělala do muffin dírky a naplnila marmeládou a nuttelou. Celé jsem to završila tím, že jsem pomocí zdobičky teď už cupcakes nazdobila a posypala oříšky, nebo potravinářskými ozdobami na cukroví.

Bára.
Co potřebuji ke zdobení:)

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Ahoj, úplně jednoduše. Buď rovnou zdobičkou, což mi příjde zbytečné. Nebo klasickou kávovou lžičkou :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.