Sunny day

Hezké odpoledne,
včera jsem si přišla jako v létě, přestože jsem ráno měla silné pochyby o tom, jestli je džínová bunda dobrá volba. Nakonec jsem ale zažila nádherný slunečný den v Praze. Jelikož v Praze nebydlím, byla jsem snad poprvé takhle v centru dění, přípravy na Miss, půlmaraton, všude moc moc moc lidí, což neobvyklé není, ale v Praze jsem většinou ve všední den a to bývá všude trošku prázdněji. Nafotila jsem tedy svůj první outfit bez zimní bundy a první outfit na blogu vůbec. Myslím si, že není ničím extra zajímavý, ale tyto outfity mě baví, prostě basic.

Večer jsem se dokopala k tomu stáhnout si inspiraci od A Cup Of Style, jejich diář. S nadějí, že si snad začnu plánovat posty! :) Tak uvidíme, jak dlouho mi můj elán vydrží :).

Mějte se hezky,
Bai.






bunda- HM
svetr-CA
džíny- HM
boty- Nike
kabelka- Reserved
brýle- HM

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?