Utubering?

Ahoj,
dnešní post bych ráda věnovala Utuberingu , na kterém jsem 29. dubna byla.
   Nebyl to zase až tak úplně můj nápad. Moje sestra miluje youtube scénu a lístek dostala k narozeninám, respektive dva lístky. Nemohla tam jet sama, dělala jsem jí tedy doprovod jak na cestu do Prahy, tak na Utubering.
  Když jsme se dostaly do Expo arény na Letňanech, bylo asi 13 hodin. Rozkoukaly jsme se kde co je a během chvilky se areál naplnil lidmi. Byly jsme na několika performance, které byly v programu. Program odstartoval koncertem Sebastiána, který je celkem sympaťák a hned potom jsme šly na rozhovor se ségry oblíbencem Kovym, zdálo se mi, že to mají pěkně pojaté, jak pro dospělé tak pro děti.  Celý fest měl 3 zóny. Gaming zóna byla v hale, každý vystupující zde měl svůj ,, stánek“, ve kterém byla připravena zábava pro fanoušky, pokud tam zrovna nebyl, na tom samém principu to fungovalo i v druhé hale, kde byla fashion zóna. Rozhovory se konaly v kongresovém sálu mezi fashion a gaming halou. Každá hala měla své stage, kde vystupující bavili lidi svým programem. Hlavní stage byla venku, spolu s vedlejší stage a miliónem různých stánků a Bubbleology hlídalo pitný režim všech účastníků.
  Po slavnostním zahájení se na různých stage rozjely challenge youtuberů.  Už přitom ale bylo vidět, že youtubeři moc nechodí přímo k lidem, což na jednu stranu chápu. Také bych se bála skočit mezi 12 tisíc lidí. Mě osobně to nevadilo, jen mladší ségra byla trošku zklamaná, že nedostala fotku s jediným člověkem, co chtěla. Večer jsme to zakončily Atmo music koncertem, protože jsme po celém dni byly úplně hotové.

  Myslím si, že to byla super povedená akce. Jediné co bylo vážně hardcore byly ty fronty, všude, na všechno, to ale k festivalům patří.

  B.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.