ZDRAVÁ SNÍDANĚ // BREAKFAST



 Zítra nás opět čeká pondělí a shon všedního dne. Proč ale ono nenáviděné pondělní ráno nezačít s pocitem, že jste pro sebe udělali něco dobrého? Já sama pondělky vážně nesnáším, většinou o víkendu nestihnu dospat spánkový deficit a opět týden začínám unavená. Pokud si ale ráno udělám čas na to, abych se v klidu oblékla, připravila a nasnídala, hned se mi zdá, že je to přece jen o něco snesitelnější.
  Nedávno jsem přišla na jeden návod na vážně super snídani. Mnozí z vás už ji pravděpodobně snídají dlouho, ale já na něj přišla až teď. Vždy jsem ráda snídala müsli, co mě ale odrazovalo, bylo to, že přestože hodně firem tvrdí jak moc zdravé a prospěšné jejich müsli je, ve složení se skrývá obrovské množství cukru.
  Rozhodla jsem se si tedy dělat své domácí müsli a pokaždé když míchám novou směs surovin, přidám něco nového. Jak tedy vypadá moje snídaně právě teď?

Pevný základ mého müsli tvoří kukuřičné lupínky a ovesné vločky. Dále přidávám lískové, makadamové a pekanové oříšky, kokosové chipsy, rozinky, chia a slunečnicová semínka, samozřejmě ovoce, které si většinou sním předtím, než celou směs zaleji mlékem. Nakonec vše posypu skořicí a přileji mléko. Pro dochucení přidávám lžičku javorového sirupu. Je to vážně jen na vás co si do základu přidáte. Jiná semínka? Nové oříšky? Inspirujte mě! J



Fotky jsem fotila předtím, než jsem müsli zalila mlékem. Všichni víme, jak potom vypadá :D



B. <3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?