Beauty favorites za září

Každý to jistě znáte, že za měsíc (což je celkem krátká doba) nastřádáte hromadu různých produktů, co si koupíte. Mně se po dlouhé době stalo, že většina věcí, které jsem si v září koupila mi vyhovuje a jsem s nimi spokojená. Rozhodla jsem se tedy se s vámi podělit několika mými favority za (skoro) uplynulý měsíc!


Miluji všechny balzámy, rtěnky a lesky na rty. Na lesky od NYX jsem slyšela z valné většiny jen chválu, rozhodla jsem se tedy je také vyzkoušet (zatím alespoň jeden :D). Kupovala jsem ho v Sephoře za cca. 158 korun v odstínu ANGEL FOOD CAKE, který mi doporučila slečna ze Sephory. Je to můj nejoblíbenější lesk co mám. Líbí se mi, že dodává rtům lesk, který vypadá přirozeně.

Butter Gloss- NYX

Jelikož je řasenka jednou z mých nejfrekventovanějších věcí, mám jich celkem sbírku :). Tuto řasenku jsem si koupila za +- 150 korun v DM. Nejvíce mě na ní zaujala její okurková vůně. Měla by být vyživující, na můj vkus mi přijde, že méně zvýrazňuje řasy. Drží celý den a pro mě je neobyčejná:)


Wake me up-  Rimmel London

Tato řasenka zase slibuje postupné obarvování řas. Koupila jsem si odstín Extreme Black, zatím si žádného obarvování nevšímám, používám ji teprve týden. Ale získala si mě tím, že řasy opravdu hezky zvýrazní a vydrží. Jedna z mála řasenek, kterou si moje na řasenky náročná mamka půjčuje!

Volume Colourist- Rimmel London

Na tuto pleťovou masku z minerálů jsem byla hodně zvědavá a těšila jsem se, až mi přijde. Zkoušela jsem ji zatím jednou. Maska má černé zbarvení, které na obličeji postupně zšedne. Pleť mi odmastila a příjemně chladila. Je doporučována pro problematickou pleť se sklony k akné, reguluje tvorbu kožního mazu a zmatňuje. Podle mě, za 56 korun naprosto super maska!

Černá maska na obličej Clearskin- Avon

 Tento čistící gel jsem začala používat k čištění pleti mým čistícím kartáčkem. Používám ho tedy jen když si čistím pleť, je s výtažky z bílého čaje a příjemně voní.
Čistící gel s výtažky z bílého čaje- Avon
Korektor moc často nepoužívám, ale tento mám vždy v kabelce. Můj odstín je hodně světlý, protože mám bledou pleť, na výběr je ale i tmavší odstín. Korektor je tekutý a skryje vše co se mi zrovna nehodí :D.

Tekutý korektor ideal flawless- Avon
 Jako poslední vám chci představit tuto čistící vodu.  Toto je už mé druhé balení a jsem spokojena. Pomáhá proti akné, ale význačně se liší od jiných čistících vod, co jsem měla tím, že mi nestahuje pokožku, voní a příjemně chladí. Z této edice jsou čistící tonika pro různě problémové pleti.
Čictící tonikum na pleť pore penetration- Avon
Mějte se hezky,
B.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.