(Ne)nálada a podzimní milkshake

svetr- CA, svíčka- Ikea, sluchátka- Happy plugs (UNIK EDITION), obal na telefon, aliexpress

Přestože tento týden nebylo typické uplakané podzimní počasí, od pondělka se držela má nálada na neutrálních až mínusových hodnotách. Nic mě nebavilo, když se mi něco podařilo ani mě to nepotěšilo. Ve středu byl státní svátek, o kterém jsem si říkala, že díky němu celý týden rychleji uteče, spíš naopak. Najednou ale v pátek nastal zlom (nebyl způsoben školou, což mě překvapilo), začala jsem číst novou knihu, jmenuje se Sofiin svět (btw, neznáte ji někdo?). Rozhodla jsem se, že se nenechám stáhnout podzimní špatnou náladou, myslím si, že je to všechno v hlavě. V hlavě si i hlouposti umíme přikreslit tak, že je vnímáme jako katastrofu, zradu nebo důvod k tomu být smutní. Stop. Pojďme přestat řešit prkotiny a užívat si podzimních dnů. Je to snad jen jednou za rok, ne?




Banánový milkshake s podzimním nádechem

Mám hrozně ráda milkshaky. V mé oblíbené kavárně jsem narazila na ,,banánový se skořicí.‘‘ Můj první dojem? ,,Co to sakra bude? To nemůže být dobré!.'' Opak byl pravdou, díky skořici má milkshake takový podzimní- vánoční nádech, je to příjemná změna!
mléko, banány, skořice, mixér na smoothie
 Co budeme potřebovat?
mléko
banány
skořici
mixér na smoothie
Na 300 ml použiji: 250 ml mléka, 2 banány, 1/4 lžíce skořice
Mléko nalejeme do mixovací nádoby.

Nakrájíme banány.

Přidáme 1/4 lžíce skořice.
Vše promixujeme.
Jednoduchý milkshake s podzimním nádechem,

B.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?