Wishlist podzim-zima

Znáte to, když se vás před vánoci každý ptá „a co chceš pod stromeček?'' „Máš nějaké přání?'', většinou na místě z hlavy dokážu říct maximálně dárek, který chci už léta ale většina lidí má na mysli maličkosti. Aby toho nebylo málo, mám i před vánoci narozeniny a svátek. Z toho důvodu si vždy už od září zavedu v telefonu svůj wishlist, do kterého píšu menší i větší dárečky, které mě zaujaly. Samozřejmě, že vše není jen o dárkách, přesto dárky k Vánocům patří. Popravdě, komu by takové inspo od člověka, kterému nevíte co dát, neudělalo radost?

Řasenka BETTER THAN SEX


NYX butter gloss- Apple Strudel




Benefit MY BROW PENCIL- LIGHT
Happy Plugs- rose gold kabel

Kašmírový svetřík-  HM




















Obal na pas- Victoria Secret




















Fotky jsou stažené většinou ze stránek přímo eshopů, google obrázků.


Je spousta věcí, které tu chybí a udělaly by mi radost. Tyto se na mém wishlistu už nějakou dobu drží, takže doufám, že alespoň nějaké z nich si splním/ někdo splní.
Třeba jste zde našli inspiraci na svůj vlastní wishlist! :)
B.


















Komentáře

  1. Krásná inspirace :)Řasenku od Too Faced mám celkově ráda :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Já ji chci teprve vyzkoušet, slyším samou chválu :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?