Haló? Jak to chodí na focení?

Ano, žiju. Ale kombinace práce redaktorky v místních novinách a školy byla popravdě...vražedná. Finishovala jsem s mou ročníkovou prací na téma ,, Stresová zátěž v žurnalistice"- úspěšně za 1.  Aktivní jsem byla jen na instagramu (badusss- follow me). Dost vymlouvání, chci se s vámi podělit o mou zkušenost! Přítel mi k narozeninám věnoval voucher na focení+služby vizážistky.

Jaké to bylo?

Vše se odehrávalo ve studiu- Trilabit s.r.o - Golem photo v Praze na Václavském náměstí. Nejdříve se mě ujala paní vizážistka, která byla velice milá. Povídali jsme si o kosmetice a dokonce mojí kamarádku, která mi dělala doprovod zadarmo nalíčila.
Z focení jsem byla dost nervózní... Nevěděla jsem jak se vůbec tvářit. Pan fotograf mě ale úplně chápal a nakonec se má nervozita přehoupla do klidu. Celé focení byla vlastně jedna velká sranda.
Pro ty z vás, které chtějí zkusit jakékoliv focení, jděte do toho! Cítila jsem se jako Serena z Gossip girl (až na to, že jsem na focení musela mít jen své oblečení. Ne drahé kousky z ateliéru matky Blair.) Přikládám několik fotek.
A budu se snažit být více aktivní i tady na blogu! (btw: Můj instagram nespí)
B.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?