Podzimno, nová Elle, Benefit Hoola a BeChick

Venku je už pravý podzim. Do školy za tmy, ze školy za tmy, vlhko zalézá pod nehty, deštník jako povinná výbava... Právě mám to období "nicnedělání"- což je trochu problém když jste v maturitním ročníku. "Moc plašíš"-  řekli by mi exmaturanti. Popravdě, komu se chce něco dělat v tomhle počasí? Je to jen na to zalézt do postele.  Mmm, když už ležím v té posteli tak nakupuji. Rozhodla jsem se udělat kraťoučkou review !

Také jste si určitě na novinových stáncích všimli nové Elle. Koupila jsem si ji hlavně kvůli řasence, která je přibalena jako dárek. Jedná se o Gosh Rebel Eyes Mascara. Doporučuji, už jsem ji měla a za stovku+časopis k tomu stojí. Zase jeden z dárků, které se Elle vážně povedly!





 Znáte to, koukáte na beauty videa a všude používají highlightery, bronzery... Já jsem bronzer doteď nepoužívala. Rozhodla jsem se ale rozšoupnout a zainvestivat do bronzeru od Benefitu. Netušila jsem, jaký si koupit pudrový?Tekutý?V tyčince? Strávila jsem v Sephoře asi hodinu a nakonec jsem vybrala tento Benefit Hoola quickie contour stick. Jednoduše se nanáší, vždy ho "rozblendím" beauty blenderem. Myslím, že mi sedí a hodně cením, že jsem namalovaná vážně rychle. Baví mě se malovat, ale nerada před zrcadlem trávím moc času, když spěchám do školy a chci jen lehké líčení.



U spousty blogerek jsem v poslední době viděla podprsenky z BE CHICK. Nedalo mi to a listovala jsem jejich nabídkou. Najednou jsem se ale dostala k této krásce. Přesně takovou hledám už několik měsíců. Je to klasická krajková podprsenka bez vyztužení, ale krajka na zádech vypadá úžasně. Zaplatila jsem za ní 399 Kč, což je hodně dobrá cena. V HM se ceny tohoto designu podprsenek pohybují určitě nad 600 Kč. Slečna mi i po online chatu poradila jakou velikost. Hrozně cením pytlíček se vzkazem, ve kterém byla zabalená. No, není roztomilý? Podprsenka je pohodlná a vypadá super, takže už se koukám na další. Bye bye money...


Dělejme si radosti O:)
B.

Komentáře

  1. Ta krajková podprsenka je skvělá, mám hodně podobnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tak ta je tady naprosto úžasná :) Já jsem si nedávno také chtěla nějaké nové pořídit a chtěla jsem zkusit nějakou změnu... Vybrala jsem si tento obchod, což je taková levnější alternativa k astratexu... Kvalitou je to prakticky to stejné, protože stejně oba obchody to dovážej z Polska :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?