THROWBACK: Modelkou na soutěži Make-up Masters 丨Sephora and Benefit Cosmetics丨

Neuvěřitelný. Řekla jsem si, když mi slečna z facebookové stránky Benefit Cosmetics odpověděla, že mě berou jako jednu z 12 modelek na soutěž Make-up Masters ve spolupráci se Sephorou a Benefitem. Zanedlouho mi přišel email s informacemi co a jak. Datum si pamatuji přesně...11.6.2017. Den před začátkem mého zkouškového týdne. Ráno jsem přijela do Prahy a do poslední chvíle se zašívala ve Starbucks a šrotila se na zkoušky. 

Krátce před 13. hodinou jsem vyšla na místo konání, club Fashion. Potom co jsem dorazila jsem nevěřila vlastním očím, vše bylo naprosto dokonalé. Stoly plné líčidel, bar, čokoládová fontána, fotokoutek, červený koberec... a nádherný výhled z terasy klubu. Seznámila jsem se s ostatníma holkama a hned se nás ujala paní organizátorka. Každá z nás byla přidělena jedné ze soutěžících a ty nám v určeném časovém intervalu kouzlily makeup podle zadání. Zadání bylo: Ombré rty a obočí.

Po nalíčení následovala ,,přehlídka", kdy soutěžící vysvětlovaly proč zvolily zrovna tyto barvy apod. Poté jsme si s holkama už naplno užívaly příjemností (obří raut, cukrová vata, fotokoutek...). Tento den jsme se ještě nedozvěděly kdo vyhrál, soutěž měla později další kolo přímo před Palladiem, na kterou jsem nemohla-> dovolená. Ale teď už je na fb stránkách Benefitu zveřejněno jméno vítězky a její cena. 

Byla to naprosto super zkušenost, poznala jsem skvělé lidi a podívala se do klubu, o kterém se mi ani nesnilo. Před odchodem ještě každá z nás dostala balíček se vším možným. Spoustu těchto věcí jsem otestovala a ty nejlepší si dokoupila.

Moc děkuji Benefitu a Sephoře za tuto šanci!
B.



Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?