Dva nejoblíbenější podzimní outfity & moje první spolupráce

Podzimní outfity mi příjdou hrozně krátkodobě nositelné, i když se je snažím nosit co nejdéle. Našla jsem si tento podzim dva oblíbené a cítím se v nich vážně dobře, což je asi nejdůležitější.

S prvním outfitem mi výrazně pomohl eshop Manzara (klik). Jako začínající blogerce mi nabídl spolupráci, které si nesmírně vážím. Mají tam spoustu super věcí a trvalo mi dlouho než jsem se rozhodla pro jednu. Věděla jsem jistě, že chci bundu. Zrovna bundy nejsou na výběr jednoduché. Musí být stylová, teplá, praktická... Nakonec jsem zvolila tuto, kterou mají ve vícero barevných kombinacích. Když si pod ní vezmete svetr je v ní teploučko i při nižších teplotách (4-5 stupňů). Trošku jsem se bála střihu, který mě nakonec potěšil nejvíc. Je elegantní, zároveň ale nevadí když si k ní vezmete batoh. Často jsem totiž řešila, že k elegantnímu kabátku si batoh vzít prostě nemůžu. Najdete ji v sekci bundy <3.

Bundička: https://www.manzara.cz/bunda-abott-seda (v šedé barvě)
Jeans: HM
Svetr: HM
Šála: HM
Batoh: CA
Boty: Converse


Děkuji Manzara (eshop) určitě tam mrkněte! 

Když jsem v Hmku viděla tento kabátek, tak jsem prostě věděla, že si ho musím pořídit. Akorát je v něm brzy zima. Tenhle kabátek musíme nosit určitě nad 15 stupňů, nedá se zapnout. Přemýšlím, že si na něj našiji nějaký knoflík, ale trošku se bojím mého krejčovského umění :D. Každopadně, i když ho teď nosím méně často určitě bude super i na jaro, takže dobrá koupě.

Rolák: Tally Weijl
Kabát: HM
Kabelka: Camaieu
Jeans: už ani nevím
Boty: CCC



Snad se vám outfity líbí!
B.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?