Jaké byly letošní Czech Blog Awards?

Tento rok jsem se díky portálu Blogerky.cz <3 dostala na Czech Blog Awards. Pro blogerský svět je tato událost velmi významná. Dress code celé akce byl: très chic. "Co to je za dress code?" Po chvilce googlení jsem našla vysvětlení "elegantní a sexy". Zvolila jsem tedy kratší černé šaty s hlubším výstřihem, boty na vyšším podpatku s flitry a Guess kabelku.




Předávání blogerských cen se vysílalo živě na Óčku z hotelu Hilton v Praze, už jen to místo bylo naprosto skvělé!  Po zkontrolování vstupenek jste vešli do takového "předsálí", byly zde fotostěny, bar, point Avonu, slečny z El Nino.cz tu rozdávaly balíčky s kosmetickými dárečky, další slečny tentokrát od Horkých bobů a Tchiba vás nechaly ochutnat jejich produkty. Našli jste tu také koutek Playstationu, kde jste si mohli zahrát hry a vyzkoušet novinky.




Před začátkem živého vysílání byla v každém z nás trocha nervozity ( i když jste nebyli nominovaní!). Vše muselo skvěle klapnout, nastavovala se hlasitost podle potlesků, kamery atd. V televizi toho mnoho ze zákulisí  z těchto živých vstupů nevidíme. Během přenosu vystoupili známé osobnosti jako Dara Rolins, Pavel Calta s Leošem Marešem, Mikolas Josef, Light and Love nebo Richard Judge, Celou show moderovala Zorka Hejdová a Ondra Vodný.




KDO TEDA VYHRÁL?
To už asi stejně všichni víte, ale shrneme to.

Blogerka v kategorii Fashion: A Cup od Style
Blogerka v kategorii Beauty: Petra LovelyHair
Blogerka v kategorii Life: Anie Songe 
Cosmo objev: Za Normální Holky
Blogerka v kategorii Food: My Cooking Diary
Kategorie Instagram: Nikol Štíbrová
Videoblogerka: Anna Šulcová
Videobloger: Kovy
Bloger roku: Stěhujeme se na Bali
Ynspirology Award: Mr. Kriss

Na této události se mi hodně líbila atmosféra, kterou jsme všichni vytvořili. Po předávání jste si mohli v klidu popovídat se svými oblíbenci, žádné davy uječených dětí toužících po podpisu.
Gratuluji i všem nominovaným, jste skvělí! Jsem ráda, že jsem se této akce, která mi dodala motivaci k neustálému zlepšování se, zúčastnila <3.

Mnohem více fotek určitě najdete na Facebooku: Czech Blog Awards :)
B.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?