Kosmetika co mě zaujala /vyzkoušeno✔/

Průběžně si kupuji různou kosmetiku, která občas zklame,někdy naopak neobyčejně překvapí. Zamrzí když investujete peníze do dražší kosmetiky, ale potom zjístíte, že vám absolutně nevyhovuje. V tomto článku bych se ráda věnovala kosmetice, kterou používám denně už několik měsíců. Myslím totiž, že psát recenzi na tonika, krémy... které nemám déle ozkoušené je hloupost. Já sama mám problém, že se mi nesnášenlivost na nějakou kosmetiku projeví až déle po jejím používání.

Ani jedna z těchto řasenek mi upřímně nevyhovovala. Byla jsem z nich zklamaná. The One od Oriflame neprotahovala řasy, tak jak jsem si představovala. A Benefit? Alespoň moje řasy šíleně slepovala. Jednou mi ale došla moje oblíbená řasenka a neměla jsem moc na výběr. Nejdříve jsem na řasy nanesla The One, ale jak jsem už psala, málo mi je prodloužila. Rozhodla jsem se teda "mrsknout" tam ještě Roller Lash. Nestačila jsem se divit! Jinou kombinaci už přes měsíc nepoužívám! Napadlo vás někdy, že dvě věci, které se zdály být k ničemu, spolu vytvoří super kombo?


U tohoto Lip tintu beru jako velký bonus, že vydrží hodně dlouho. Cena/poměr/výkon super. Plánuji si koupit další odstíny. Je to značka Sephora.



V předchozím článku jsem zmiňovala, že čištění pleti je důležité. Čím si ji čistím já? Toto Sephora kombo si mě získalo. Sephora waterproof eye makeup remover dokonale odstraní řasenku/stíny/řasenku na obočí a je velmi příjemný. Poté použiji micelární vodu, která není na fotce, používám Mixu. A finišuji Sephora instant refreshing tonerem. Je super mít pocit "svěžího obličeje".




Tento Sephora instant moisture water gel si nanáším pouze ráno. Je skvělý jako podklad pod CC krém. Opět dodává obličeji fresh pocit.




Tak tento krém snad už NIKDY nevyměním. Je od značky Mixa z řady Pro Tolerance. Není parfémovaný, nestahuje, neštípe. Doporučuji těm, kteří mají hodně citlivou pokožku jako já. Další super věc je balení, ve kterém je (dokud vám tedy nedochází, to se pak hodně špatně pozná :D). Kupovala jsem ho v Tetě a stojí okolo 250 Kč.




BIO SILK je tekuté hedvábí. Koupila jsem toto mini balení mamce, která ho ale ani nezačala používat. Před měsícem jsem měla hodně velký problém se suchými konečky, kadeřnice zrovna neměla vůbec čas. Začala jsem používat tento produkt a za pár dní, byly vlasy v mnohem lepším stavu. Samozřejmě, pořád potřebují konečky zastřihnout, ale vzhledově už nevypadají tak vysušeně. Hodně cením aplikaci. Po umytí vlasy jen nanesete a necháte uschnout/vyfénujete, žádné oplachování. Koupila jsem v Douglasu.






Najdu na nějakých blozích vaše tipy? Ráda bych zkusila další osvědčené produkty:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?