Mini beauty tips

V tomto článku bych ráda nastínila beauty tipy, které mě překvapily, ale zároveň  připomněla pár věcí. Je spoustu základních kroků, které bychom měli dělat- pomáhají ke zdravější pleti. Sama na ně často zapomínám. Ruku na srdce, kolik z nás dodržuje vážně pitný režim? Zdá se to být jako malichernost, ale na vzhledu například nedostatek vody udělá hodně. Pojďme si tedy shrnout základní věci a pár tipů, které jsem našla různě po internetu:).



1. Dostatečný pitný režim!
Základ. Dávat na to vážně pozor. Kruhy pod očima, suchá pleť, unavený vzhled od toho všeho nám (alespoň z části) pomůže voda. Je to malý zázrak <3. Pokud máte problémy s dodržováním pitného režimu jako já, kupte si hezčí láhev...hned se z ní pije lépe.



2.Odličování
Hodně mých kamarádek tuto aktivitu podceňuje. Na tohle jsem ale já striktní, pleť musí být vyčištená. Každé ráno pleť čistím micelární vodou a hydratuji gelem od Sephory. Každý večer pleť pořádně odlíčím, dočistím micelární vodou a namažu krémem. Je důležité nechodit spát nalíčené, naše pleť trpí.

3.Nechodit spát s mokrými vlasy!
Dřív bych nad tím nepřemýšlela, ale nedávno jsem četla článek, který mi v tomto ohledu vážně otevřel oči. Vlasy to ničí (mokré jsou náchylnější k lámání  a třepení se). Nechutné, pravdivé... vlhký polštář od mokrých vlasů je ideální místo pro vznik bakterií, tím pádem kožních nemocí...brrr.

4.Jíst vitamíny
Doplňky stravy jsou důležité. Kromě klasického béčka, magnesia... Doporučuji také Biosil, hodně mi pomáhá na vlasy a zázračně na nehty.

5.Relax
Kdy jste si holky naposledy dopřály masku na obličej, skleničku a knížku/seriál?



Moje mini tipy:

Pasta nejen na zuby?
Pokud se vám přes den na obličeji objeví "nezvaný" host, kterého se chcete zbavit. Stačí na pupínek přes noc namazat trošičku pasty na zuby. Nezmizí sice po jednom použití úplně do ztracena, ale určitě zmizí do verze, která se dá dobře zamaskovat.

Kokosový olej? Na všechno!
Až si o víkendu najedete čas, udělejte svým konečkům kůru s kokosovým olejem, Myslím, že z výsledku budete mile překvapené.

Máte i vy nějaké "beauty hacks", které vážně fungují?



Komentáře

  1. Suhlasim so všetkým. Su to tipy, ktoré ja sama väčšinou dodržujem a ešte by som k tomu všetkému pridala kvalitný spanok. Lebo ked je človek nevyspaty, tak je všetko zle.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. S tvými rady plně souhlasím a dodržuji :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?