Vánoční naladění


Ironie, že Vánoce - svátky klidu a míru jsou často období stresu. Minimálně celý prosinec lítáme po obchoďákách a sháníme dárky. Lidé jsou často také emočně vypjatí. Děje se to jen mě, nebo se také často s někým v tomhle období pohádáte? Zkrátka - BLÁZINEC. Vánoční počasí také nehrozí, pokud mezi něj nepočítáme to, že večer napadne sníh a do rána roztaje.
Občas je ale potřeba dát duši vydechnout a ladit se pozitivně a vánočně (ne v obchoďáku!). Protože je to v tomhle čase nutné.
Mám tu pro vás pár obecně známých tipů, které jsem si ale i já musela připomenout. Doufám, že se alespoň chvilku pozastavíte a několik z nich si dopřejete (třeba i jeden) všechno se počítá.

Uvařte si čaj, kávu, čokoládu nebo cokoliv teplého do vašeho oblíbeného hrníčku. Máte? Posaďte se do nejútulnější části vašeho bytu, pozorujte světélka v oknech. Vyzvěte někoho ať se posadí s vámi a povídejte si o všedních věcech, buďte si blíže :).



Zapalte si svíčku. Já dostala tyto vánoční svíčky Yankee Candle, které nádherně voní. Mé dvě nejoblíbenější Yankee vůně jsou : Cozy by the fire a Christmas magic. Když si zapálím svíčku cítím takový vnitřní klid a uvolnění.


Přečtěte si knížku. Doporučuji Hygge. Tato knížka mě vážně naplnila klidem, najedete tam zajímavé informace, recepty, tipy a budete se nutně potřebovat podívat do Dánska.



Upečte si, jezte perníčky <3. Pijte perníčkové latté nebo jiné pití, to je fuk. Co jiného patří k tomuto období více než domácí cukrovíčko? 


Vánoční playlist! Je čas ho naladit a při pečení, odpočinku nebo čtení si do pozadí pustit písničky s vánoční tématikou.
B.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.