IF Café, Waf-Waf, Café Louvre - Mé dojmy?

Na mém Instagramu už zavládlo jaro! Stavte se! Ráda poznám nové účty, které by bylo fajn sledovat!
Najdete mě pod Barbora - Blog by Bai !:)




Vždy když jsem v Praze, tak si ráda zajdu do nějaké fajn kavárny. Během roku na Instagramu, podle doporučení různých blogerek, mapuji dobré a "hezké" kavárny. Vybrala jsem si tři podniky, které jsem navštívila a udělala si o nich obrázek.

IF Café

Sem jsem se dostala vlastně úplnou náhodou. S kamarádkou jsme nastoupily na špatnou tramvaj, z okénka jsem zahlédla nápis "IF Café" (odkaz) a vzpomněla si, že jsem pár obrázků z této kavárny na Instagramu obdivovala. Jednalo se o IF Café na Tylově náměstí. Bohužel jsem si tu nestihla dát snídani, na kterou jsem slyšela velkou chválu.
Moc se mi zde líbilo, prostředí bylo doslova "instafriendly", imitace mramoru na stolech, obrázky zákusků a kávy na zdech...Po příchodu nás slečna uvedla na místo, což na mě také zapůsobilo. Zákusky a káva, zákusky byly dražší. No, doslova mě ta cena překvapila, průměrně 100 Kč za zákusek, ale vypadaly vážně suprově. Rozhodla jsem se, že když jsem tu poprvé, tak ho tedy zkusím. Můj Mrkvový dort byl dobrý, ale jedla jsem už lepší...byl trošku jiný než Mrkvové dorty obvykle (kamarádka si dávala Maxi makronku a byla naprosto unešená, příště ji zkusím také). Krom té ceny, která byla vyšší, ale jednou za čas se to myslím dá, jsem byla spokojená. Je to hezká kavárnička, kterou bych určitě znovu podpořila :).
Maxi Makronka 

Mrkvový dort

Velmi nápadité menu


Waf-Waf

Do Waf-Waf (odkaz) jsem kamarádce koupila voucher. Bohužel jsme si pozdě všimly, že se dá použít pouze ve všední den. Vstřícnost tohoto podniku mě velmi (příjemně) překvapila! Zkusila jsem napsat email, že máme problém dorazit na snídani ve všední den a vše se vyřešilo, vzali nám voucher i o víkendu. Byla to velmi milá, rychlá a vstřícná komunikace. Moc se mi líbila nabídka podniku(wafle, palačinky...), PLECHÁČKY, na které jsem vážně ujetá a prostředí. Wafli jsem si sama "vytunila" a sotva ji dojedla (vlastně nedojedla) :D. Tento podnik se mi líbil tolik, že jsem svojí sestře a jejímu přiteli koupila také poukaz na snídani, kterou si vážně užili. Stojí za to navštívit a přesvědčit se!
Mnou navržená wafle.

Jedna ze snídaňových waflí (slané).


Café Louvre

Vyhlášené Café Louvre (odkaz). Na webu je (byla) poznámka, že na snídaně je vhodná rezervace. První co mě zarazilo, vratný poplatek 100 Kč za rezervaci stolu, uh okay... Po nějaké době přemýšlení jsem ale došla k tomu, že to není tak hrozné a asi je to potřeba, aby nevznikaly rezervace, na které se nikdo neobjeví. Interiéry jsou absolutně nádherné,prostorné to se mi líbí nejvíc. Daly jsme si vyhlášené lívance, které byly vážně výborné. Jedna věc mě tam ale zamrzela, obsluha. Byla jsem tu dvakrát, možná jsem měla vždy smůlu, ale obsluha byla hodně odměřená. Nemyslete si, že jsem tam snad přišla jako vandrák a měli podezření, že nemám čím zaplatit :D. Zkrátka jsem zde zažila nezájem obsluhy. Jídlo skvělé (kamarádka si dávala houbovou omeletu, kterou také hodnotí kladně), ale můj vnitřní pocit rozpolcený.
Fotka z letní návštěvy.

Vyhlášené lívance




Byli jste i Vy v nějakém z těchto podniků? Jaké zážitky z návštěv máte? Plánujete se do nějakého podívat?

B.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.