Co s sebou na hory navíc?


Zdravím,
jelikož jsem včera odjížděla snad poprvé na hory v zimě, hodně jsem přemýšlela co vlastně s sebou :D. Byla jsem vážně překvapená, co vše vlastně doopravdy potřebuji. Když jsem dala všechno potřebné dohromady, chvilku jsem váhala, zda to vůbec sbalím do menší tašky (povedlo se, hurááá). Tak co vlastně tedy potřebujeme? Mimo klasického oblečení, které si bereme na všechny dovolené (spodní prádlo, trička, pyžamo…), půlku mého kufru zaplňovaly svetry (miluju svetry), kulichy, čepice, rukavice, oteplováky a plno huňatých ponožek (zimomřivec). Nejvíc mě ale překvapilo, kolik kosmetiky nutně potřebuju. A to jsem jedna z těch holek, co se moc nemaluje.
Takže co jsem vlastně přibalila do kufru navíc?

- žehličku (nevozím ji sebou, ale tady? Jinak kudrliny nezkrotím.)
- tekuté krystaly pro péči o vlasy (používám je na konečky, zatím spokojenost, recenze coming soon)
- hydratační krém (pro pleť je tohle počasí celkem záhul)
- plno různých balzámu na rty (největší spokojenost s balzámem od Yves Rocher, lepší než EOS:)
- foťák sebou vozím všude ale přesto, hory jsou nádherné místo pro focení!)
- sluneční brýle, pěkně to horské sluníčko opaluje!

Užívejte sněhu a krásného počasí!
Kiss,
Bára.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.