Something about spring

Ahoj,
musím říct, že posledních pár dní je vážně nádherně. Sluníčko mi hodně moc dodává energii, přežít školu a milion povinností co musím dělat. Jsem ráda, že konečně začalo pravé jaro, všechno je takové veselé a pozitivní, to je super!:) K jaru se krom sněženek a mých milovaných tulipánů váží Velikonoce. Popravdě? Moc ten svátek nemám ráda. Přijde mi, že možná dříve měl větší váhu než to co z něho je teď. Pár kluků chodí za holkama a ty je ještě musejí vybízet k tomu, aby je vyplatili? I když, mám kamarádku, co bydlí na vesnici a prý to tam funguje úplně jinak, jako za stara. Čím větší město tím míň zvyků. Proto jsem Velikonoce pojala jen jako oslavu jara v jiném stylu, nevidím totiž spojitost s vítáním jara a alkoholem. Na jaře si spíš ráda udělám něčím radost, kupuji si tulipány, chodím na procházky a koukám, jak se vše probouzí k životu. V tom totiž vidím pointu jara, jednoho z nejkrásnějších období.

 Pro mnoho lidí je jaro náročné (obzvlášť maturanti :D ), přesto si stojím za tím, že by se měl člověk nadechnout a načerpat energii z krás okolo :). Upekla jsem tyto typicky jarní cupcakes a doufám, že jsem alespoň několik známých jarně naladila.
Buďte pozitivní a mějte se hezky :)
Bai.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.