Jak probíhá casting Elite Model Look?

Jistě jste si všimli právě reklam na castingy Elite Model Look, které probíhají v obchodních centrech po ČR a SR. Reklamní kampaně, které vyzývají kluky s výškou nad 182 cm (15-23 let) a dívky nad 170 cm (13-22 let) aby se zúčastnili veřejného castingu a udělali tak počáteční krok pro svou vysněnou kariéru.
  Už druhým rokem jsem narazila na tento plakát, nikdy předtím jsem tento casting nezkoušela. Proč vlastně? Proč to nezkusit? Rozhodla jsem se tedy, že navštívím úplně první casting, který se konal v Liberci. Celý den jsem z toho byla lehce nervózní, do Liberce jsem jela hned po škole, takže ani nebyl čas na to ,,dát se nějak dokupy''. Do centra jsem dorazila pár minut po 15 hodině. Už v tu dobu tam bylo dost holek i kluků a všichni čekali na to, až začne konkurz. Po úvodním slovu a představení všech sponzorů, nám všem rozdali přihlášky dvou barev a čísla pro pozdější losování. Modré přihlášky byly pro kluky a červené pro holky. V tu chvíli mě zamrazilo, nevzala jsem si sebou propisku. Jako vždy jsem začínala propadat panice. Naštěstí kousek od stanoviště bylo hračkářství, kde se prodávaly i propisky. Vyplnila jsem tedy přihlášku a zařadila se do fronty. Čekání bylo proloženo losováním o zajímavé ceny (fény od Rowenty, kosmetika od ARTDECO aj.). Když jsem konečně měla přijít na řadu, dostala jsem jako pozornost lak na vlasy (Got2b,který perfektně drží).
Potom co mě vyzvali, ať si jdu sednout k podlouhlému stolu, kde seděla porota, která semnou vedla rozhovor. V rozhovoru se mě ptali na úplně jednoduché otázky, jestli sportuji, kde studuji, jakou mám znalost angličtiny… Nechali si mou přihláškou a dostala jsem číslo, to číslo jsem si měla nalepit na tričko v oblasti prsou. Poté si mě vyfotili a dostala jsem časopis Elle a několik reklamních letáčků spolu s 40% slevou na Rowenta produkty. Po celou dobu castingu si každý kdo chtěl, mohl nechat prohlédnout, zda má zdravé vlasy nebo se nechat nalíčit.

  Myslím si, že je to dobrá zkušenost a všechny holky si to užili (obzvlášť ty, co byly vylosované :D).
zdroj: Elite Model Look- FB

B.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.