Mé nejoblíbenější řasenky - MyTop5





 Hezký den :)

Mám spoustu řasenek. Bohužel si u poloviny co si koupím řeknu ,,HMM, tak tuhle teda ne'' - lepí řasy, nevyhovující kartáček, nevydrží, tvoří ,,žmolečky'', které mi pak padají do očí a díky tomu, že mám kontaktní čočky tak se celý den mění v peklíčko, kdy si neustále mnu oči a je to jen horší a horší. Možná je to tím, že do řasenek nějak extra neinvestuji. Tedy, nekupuji si řasenky za tisíce. Na druhou stranu, Maybelline, Astor, Rimmel… neberu jako špatné značky. Každopádně mám několik řasenek, řekněme top 5, na které nedám dopustit a ty bych vám chtěla představit. Jsou cenově přijatelné a z mého pohledu super!

Moje naprosto nejoblíbenější řasenka co mám. Super kartáček, díky kterému se mi neslepují řasy. Udělá dobrý objem a vydrží.
Maybelline Lash Sensational- cca 200 Kč.











Tuhle Astorku nejčastěji používám v létě u moře a když je venku vážně horko. Líbí se mi, že je voděodolná a dobře drží až do večera. Jediné co bych jí vytkla je kartáček.

Astor Big BOOM waterproof- cca. 200 Kč.






Tuhle řasenku jsem objevila teprve nedávno. Je úžasně sytě černá, má sice tlustší kartáček který moc nemusím ale řasy si sní nejčastěji domalovávám. Nejdříve si dám maybelline Sensational a touto Max Factorkou dotáhnu konečky. Vznikne něco vážně úžasného!
Max Factor False Lash Effect- cca. 250 Kč.





 Opět Maybellinka, která prostě boduje. Pokud nemám po ruce zrovna Maybelline Sensational je tahle úplně jasná volba. Zahnutý kartáček pro správné oddělení řas, přesně tak jak to má být.
Maybelline The Collosal Cat Eyes- cca. 200 Kč



Jako poslední řasenku do mých TOP 5 zařadím tuto od Dermacolu. Hrozně se mi líbí kartáček, který má, mohl by být trošku zahnutý, ale přesto je skvělý. Nejlépe oddělené řasy ze všech řasenek co mám. Objem řasám trošku dodá, ale já přesto konečky domaluji jinou řasenkou. Díky kartáčku je ale moje pátá nejoblíbenější.

Dermacol Vampire- cca. 150 Kč.




B.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?