MY TIPS: KOSMETIKA/ CO ZKUSIT V NOVÉM ROCE?

Parfém, který už používám druhým rokem a stále se mi neomrzel. Je lehký a na svetru mi vydrží dokonce několik dní. Nedám na něj dopustit! Můj je z Notino.cz jako většina parfémů, radši sázejte na ověřené internetové obchody, stává se, že tento parfém se prodává jako levnější fake.



Leden. Každý začíná s něčím novým, někdo začne cvičit, jiný drží dietu a podobně.
Já jsem tedy začala s tímto přípravkem už v prosinci, ale rozhodla jsem se, že se s vámi o ten malý zázrak musím podělit! Před rokem jsem si přestala stříhat vlasy, nikdy mi nikdo nevyhověl s účesem, který jsem si představovala. Po několika měsících už je ale na vlasech poznat, že si je myjete každý druhý den a hodně často žehlíte. K narozeninám jsem dostala kůru na vlasy „WONDER“, používám ji po každém mytí jako kondicionér a už po druhém umytí byl znát výsledek. Vlasy jsou na dotek hladké a vypadají zdravěji, hodně jsem ocenila, že je nemusím stříhat kvůli vzhledu! Nedá se sehnat úplně všude, já ji mám z Notino.cz


Jako další věc, kterou bych doporučila je tento NYX butter gloss v odstínu Strawberry parfait. V zimě nosím hlavně tmavý kabát a tato ,,růžovka" krásně oživí vzhled :)

Pokud milujete uklidňující vůni levandule tak tento sprchový olej je pro vás. Kosmetika od Saloos měla moji náklonost vždy! Příjemná vůně, kvalitní snad i pro náročnou kůži :)

Často jsem psala, že mám citlivou pokožku, hlavně na obličeji. Tento čistící gel od Oriflame je ale šetrný a pleť je po něm svěží a hebká. Věc, která mě velmi příjemně překvapila!
Miluju rtěnky, balzámy, lesky a cokoliv co si můžu „napatlat" na pusu. Nejsem vyhraněná odstínem, mám plno nude rtěnek ale zároveň u mě najedete i fialovou. Kdo chce dát svým rtům šmrnc a zároveň nechce, aby to bylo nějak extra vidět bych doporučila tuto Kate Rimmelku. Teprve nedávno jsem si ji koupila za super cenu v drogérce Teta. Je to odstín 03 a na rtech vypadá moc pěkně.


B.

Komentáře

  1. Saloos sprchové oleje mám nejvíce ráda :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Chloe je užasná vona. Niekedy som ju nemusela, ale za posledný rok mi velmi zavonala a vlastne všetky Chloe krásne vonaju.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.