Střípky z Berlína

Berlín.
Navštívila jsem ho úplně poprvé a moc se mi tam líbilo. Ráda bych se tam někdy vrátila a prošla si to tam, navštívila nějaké zašité kavárničky a strávila tam víc času. V Berlíně jsem totiž byla v rámci školní exkurze, ale i tak to bylo super. Obešli jsme známá místa jako Berliner Dom, Deutscher Bundestag, Checkpoint Charlie, Holocaust Mahnmal atd.  Před odjezdem, samozřejmě nechyběl Primark :D. Byl to pravděpodobně jen můj subjektivní pocit, ale cítila jsem z tohoto města negativní události, které ho poznamenaly (teroristický útok..) přesto mě zaujalo.

Už se těším na další návštěvy hlavních evropských metropolích. 


Cesta do Berlína.

Budova Bundestagu

Kopule Bundestagu.

Kopule Bundestagu uvnitř.


Já, pán co mi kazí fotku a Braniborská brána

Úchvatný Berliner Dom.

Interiér Berliner Dom.

Má svíčka v Berliner Dom.

Rušné ulice Berlína.

Holocaust Mahnmal




Komentáře

  1. Já jsem byla v Berlíně před 10 dny již po druhé. Vyšlo nám počasí, takže od minulé návštěvy příjemná změna, protože to nám pršelo. Ale Berlín jsem si neoblíbila. Je to město, které na mě dýchá negativní vzduch. Nejen tím, čím vším si tohle město prošlo, ale také tím, jak vypadá. Samé vysoké baráky, které se podobají sídlišti, na kterém bydlím. Je to takové studené město, ale stojí za to tam být a ty události, které se staly si připomenout a vědět o nich. I o tom je cestování. :-)

    Tereza Outcry, http://www.outcryblog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pojem "studené město". To sedí:) Přesto je super zkušenost tam zajet.

      Vymazat
  2. Berlín je nádherné místo! Skvělý článek:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Olejíčková mini review II.

Jak probíhá casting Elite Model Look?