Můj rychlý každodenní make-up


Za těch pár let co se tak nějak "líčím" každý den, jsem narazila na produkty, které si mě fakt získaly. Nejsem žádný beauty mág, neumím si udělat linku (tak si ji raději nedělám), líčím se vlastně jen kvůli mému přirozenému výraznému červenání se tváří a T-zóně. V některých produktech se stále hledám a čekám, kdy mě nějaké nové překvapí, na jiné vážně nedám dopustit. Sepsala a nafotila jsem těch mých pár kousků, které nyní používám a v rámci možností mi vyhovují. Budu ráda, když mi do komentářů doporučíte nějaká svá "NEJ"! Ocenila bych hlavně doporučení na nějaký lehký, matující make-up, který vážně vydrží a nedělá výraz "maska":).

První krok
Ráno si nanesu tuto pleťovou vodu s růží od Avon. Vždy si před make-upem vyčistím po noci pleť (na tampónku je poznat, že je to vážně potřeba). Krásně voní po růžích.



Druhý krok
Bez báze pod make-up nedám ani ránu! I když se zrovna nechystáte nanášet make-up, měly bychom si vždy nanést bázi. Pleť mám po ní krásně hladkou a chráněnou. Používám tuto gelovou ze Sephory, vyzkoušela jsem si ji díky vzorku, který jsem dostala za nákup. V Sephoře jsou vstřícní, pokud si ji chcete vyzkoušet, vždy vyhoví a věnují vám vzorečky na vyzkoušení domů.


Třetí krok
Nyní si většinou na problémová místa nanesu make-up. Make-upu si vždy dávám pouze tenkou vrstvičku a zapracuji ho beauty blenderem. Používám tento od Catrice, příjemně voní, ponechává přirozený vzhled a není drahý. Tento by měl mít efekt proti lesku, ale na mou T-zónu až tak úplně nefunguje, což mě mrzí.


Pokud si nedávám make-up, používám jen tento korektor od Nyx (pod oči, tváře, čelo, eventuálně na nějaké nevítané hosty na obličeji :D). 



Čtvrtý krok
Vše zapudruji. Už několik let používám tento zmatňující kompaktní pudr na obličej od Dermacolu v odstínu 1. Jsem s ním vážně spokojená.


Pátý krok
Tuto řasenku na obočí jsem už naučila používat minimálně 4 další lidi. Lehce se s ní pracuje, skvěle fixuje a přirozeně obarví obočí . V Nyx mají hodně odstínů, ze kterých se dá vybírat. Pokud sháníte produkt na obočí 100% doporučuji!



Šestý krok
Oči rozjasním zlatavým stínem. Pokud mám náladu, nanesu si pudrový highlighter od značky Catrice (Foto raději nepřikládám - spadl mi na zem :D)



Sedmý krok
Poslední a můj nejoblíbenější. Od té doby, co jsem přišla na tuto řasenku od Benefitu, jsem znovu začala používat řasenky. Často jsem měla problém, že se mi řasenky rozmazávaly, slepovaly řasy, loupaly se a ty úlomky mi potom padaly do oka. Nosím čočky, takže si asi dokážete představit, jak moc příjemné to bylo. Tahle je super, hodně prodlouží a natočí řasy. Skvěle se mi manipuluje s kartáčkem a i po celém dni stále drží. Je to sice větší investice do řasenky, ale nelituji toho. Na porovnání jsem zkoušela řasenku od Chanel, která mě vážně zklamala a téhle nesahala ani po kotníky (přestože je dražší než Benefit).




Co byste mi doporučili vy??
B.

Komentáře

  1. Tie tiene na oči mám aj ja a sú veľmi dobré. Tiež dobre tiene sú od značky Essence. Veľmi pekný príspevok dávam ti odber.
    Budem rada ak si pozrieš aj ty môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.