Jak jsme k bytu přišly...

Jak už mám ve zvyku, vždy mě takhle jednou za čas znovu chytí múza a vymyslím nový článek. Od posledního postu se toho hodně změnilo. Maturitu jsem úspěšně udělala a přišlo velké dilema...vysoká. Věděla jsem, co chci dělat, ale kde to studovat? Vůbec. Hodně mi pomohlo se opravdu sebrat a zajet na ty školy, mimo dny otevřených dveří (většinou si vás ani nikdo nevšimne, je to víc autentické.) Opravdu doporučuji.

Po tom, co jsem si vybrala vysokou školu, jsem celé léto pracovala a cestovala. Veděla jsem, že chci určitě bydlet v bytě (potřebovala jsem si vydělat peníze na kauci). Myslela jsem si, že sehnat hezký byt, v pěkné lokalitě za super price bude hodně jednoduché. "Vždyť je to Praha, tam je bytů, mám čas..." - říkala jsem si hodně dlouhou dobu. Opak byl pravdou, v červenci jsem začala intenzivně hledat a nebylo to vůbec jednoduché. Pokud hledáte byt a nemáte v Praze přímo známé, kteří vám ho dohodí, slušně si za něj zaplatíte.  V tu dobu jsem ještě ani nevěděla, z čeho budu vlastně platit nájem, protože jsem v Praze žádnou práci neměla. S holkama jsme strávily hodiny sezení v kavárnách, hledáním a kontaktováním majitelů bytů k pronájmu. Některé ty konverzace fakt stály za to :D
Byl to pro mně hodně velký skok do dospělosti.



Ke konci srpna jsme byt přece jen našly (na bezrealitky.cz), tedy... vzaly jsme s mými spolubydlícími byt, který vyhovoval hlavně cenou a vzhledem. Hodně nás tlačil čas, zkrátka už jsme potřebovaly bydlet.
Našly jsme si brigádu a byt postupně (stále) vybavujeme. Zpětně, hrozně ráda vzpomínám na ty týdny, kdy jsme spaly na zemi na matracích a krabice ze stěhování sloužily jako stůl/noční stolek/odkládací plocha úplně pro všechno.



 Během 14 dnů jsem kompletně vyklidila svůj pokoj doma a přestěhovala se do Prahy. Bydlím se svými spolužačkami ze střední, ale v tu dobu jsme vlastně vůbec netušily, jestli to spolu na jednom menším bytě vůbec vydržíme. Prostě jsme do toho skočily a nejednou jsme bydlely.

B.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.